Mega cupcake

Mega cupcake

Mega cupcake

Ik moet bekennen, deze taart is een soort van mijn mooiste taart ook. Ik ben vaak van mening dat de mooiste taarten niet de lekkerste zijn, maar deze is toch wel een uitzondering. Ik heb voor mijn verjaardag 2 jaar terug een bakvorm gekregen in de vorm van een mega cupcake, en ik heb er al wat leuke dingen mee kunnen doen. Deze cupcakes bestaan uit een aantal dingen: een bakje van chocola, een biscuit cake, een vulling van chocolade ganache en een versiering van fondant. In de volgende posts zullen we alles uitleggen wat nodig is om de perfecte mega cupcake te maken.

Mega cupcake

Mega cupcake
One thought on “Mega cupcake

Geef een reactie

