Banaan, mango en frambozen smoothie

Banaan, mango en frambozen smoothie

Laatst ben ik wezen hardlopen en ik dacht dat ik wel even een opkikker kon gebruiken. Na een paar glazen water dacht ik eraan om een lekkere fruitsmoothie te maken. Het is echt supermakkelijk om smoothies te maken, maar het gaat even om de combinatie die ik wil delen; banaan, mango en frambozen. Verrassend lekker!!

Banaan, mango en frambozen smoothie

Ingrediënten voor ongeveer 300 ml smoothie (iets meer dan 1 glas):

  • 40 gram bevroren frambozen
  • 1 middelgrote banaan (die van mij was ongeveer 100 gram)
  • 80 gram mango
  • water, afhankelijk van hoe dik je het wilt hebben. ( ik heb zo’n 60-80 ml gebruikt)

Bereidingswijze:

  1. Doe alles in een langwerpige beker en pureer alles tot een smoothie met de staafmixer (dit kan ook met de blender).

Tip: als je het iets romiger wilt hebben dan kan je het water vervangen door bijvoorbeeld (amandel)melk of yoghurt.

Ajedo!

Cynthia en Eline

Geef een reactie

