Groene smoothie

Groene smoothie

Groene smoothie

Ik hou niet van groen. Niet dat ik niet van groenten houd, dat zou vreemd zijn voor een vegetariër. Ik hou gewoon niet van de kleur.  Toch vind ik deze smoothie echt heel lekker, ondanks de kleur. Nog een pluspunt: het zit boordevol vitamines, ijzer etc. En ben je een slechte groente-eter? Dan is dit misschien wel een oplossing, want je proeft de spinazie vrijwel niet! Het is weer een simpel recept en erg snel om te maken. Ik ga dit dan ook vaker gebruiken als een post-workout smoothie in combinatie met wat proteïne poeder. Misschien zullen er in de toekomst wel meer recepten verschijnen van groene smoothies. Gewoon omdat het kan :)

Groene smoothie

Ingrediënten voor 1-2 personen: 

  • handje vol spinazie
  • 1 banaan
  • 5 aardbeien
  • half kopje amandelmelk (of een andere melk)
  • een scheut yoghurt
  • eventueel ijsklontjes om het dikker te maken

Bereidingswijze:

  1. Doe alles in de blender en puls totdat alles goed is gemengd. Voeg eventueel wat ijs toe om het dikker te maken.

Ajedo!

Cynthia en Eline

Geef een reactie

